Do kogo adresowana jest książka?
„Trzy filary biznesu w Internecie” to książka dla przedsiębiorców, którzy dopiero wdrażają się w meandry reklamy internetowej. Stroniąc od branżowego slangu, opisuję najważniejsze narzędzia e-marketingowe, takie jak pozycjonowanie, AdWords, media społecznościowe, czy marketing szeptany. Wiele miejsca poświęciłem też planowaniu strategii marketingowej, opartej o tytułowe trzy filary, czyli WIZERUNEK, KLIENTÓW i OPINIĘ.
Marketigowy poradnik dla przedsiębiorcy? Skąd ten pomysł?
Przez ponad 15 lat prowadzenia agencji interaktywnej miałem przyjemność poznać właścicieli wielu firm z potencjałem. Do wkroczenia na szersze wody wystarczyłby im prosty sklep internetowy. Oni woleli jednak skoncentrować się na rynku lokalnym. Książka ma pokazywać, że w czasach, gdy nowoczesna technologia obecna jest praktycznie w każdym obszarze naszego życia, nie WOLNO popełniać takich błędów.
Chciałem uzmysłowić właścicielom firm, jak wiele mogą zyskać dzięki obecności w internecie. Cyfrowa rzeczywistość to idealny obszar działań dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki narzędziom, takim jak reklama na Facebooku, czy dynamiczne banery reklamowe staje się możliwe konkurowanie z największymi graczami na rynku. Zniknęły też bariery wejścia na rynki zagraniczne. Niestety wielu przedsiębiorców wydaje się nie zdawać sobie sprawy z tych możliwości. Może zmieni się to po lekturze „Trzech filarów”?
Czy profesjonaliści także mogą korzystać z tej książki?
Choć „Trzy filary biznesu w Internecie to książka dla biznesmenów i przedsiębiorców, marketerzy także znajdą w niej wiele cennych informacji: usystematyzują swoją dotychczasową wiedzę oraz poznają wiele przykładów ciekawych (i skutecznych!) kampanii.